søndag 15. februar 2015

MEDLEMSMØTE 24. FEBRUAR


















Velkommen til medlemsmøtet tirsdag 24. februar!
På programmet denne gangen har vi:
  • Hovedforedragsholder på dette møtet er ved vår egen Ivar Bjørndalsbakke. Han har kalt foredraget "Levende øyeblikk".  Ivar er kjent for å ta litt annerledes bilder i naturen enn hva mange av oss andre gjør. Ofte blir dette svært så spennende! På fotobloggen sin skriver han blant annet: "Som fotograf ser jeg på meg selv som en stemningsskildrer. I min fotografering er jeg mindre opptatt av dokumentasjon. Først og fremst er det mine følelser og opplevelser i møte med natur jeg ønsker å formidle."
  • Medlemmenes bilder: Bjørn Rangbru - «Svarthvitbilder fra skogen»
  • Bilder fra BioFoto-tur til Smøla v/Edvard Bergene
  • Teknisk kvarter: Hvordan redusere dugg på objektivet - v/Edvard Bergene
  • Informasjon fra BioFoto sentralt og Norsk Naturfoto Festival